torsdag 18. september 2014

Her går det unna, Gunnar!

Det er godt vi har en plan, Jan :)

Nå har vi vært innbyggere i ny by i snart en uke og her har det ikke danset noen halte høns, nei!

Maur i vegg var råten bunnsville - allerede utbedret og byttet. Det tok 3 dager!!!

Verdens mest fantastiske svigerinne og svoger er i gang med maling utvendig - det grusomme blå blir nå fresht og hvitt. Det er jammen ikke mye igjen før første strøk er på.
Fasaden foran får nye vinduer og ny panel. Det blir vel klart i løpet av helgen.
Ny inngangsdør inn i morra!
Og i går fikk jeg beskjeden: Du må se å få tegnet det kjøkkenet!
Så det har jeg gjort i dag.
Puh!

Det er ikke så lett å være aspirantinteriørblogger om dagen. Jeg har mer enn nok med å vaske rundt for å få vekk innestengt lukt og støv. Huset har jo stått tomt siden påske. Pluss at jeg må leke Hellstrøm på et bittelite hybelkjøkken for å servere mat til hordene som er innom. Det er bare koselig må vite. Dette huset innbyr til mange gjester og det skal vi benytte oss av hver eneste dag.

Bare en uke igjen så har jeg høstferie. Da skal vi få malt litt rundt forbi innvendig. Det er vel da ting begynner å skje inne her. Vi forsøker å gjøre så mye vi kan ute nå i det utrolig fine været. Når kulde og frost kommer er det dårlig butikk å male og bytte vinduer.

Da er dere oppdatert så langt, folkens. Det blir dårlig med bilder i denne omgang, men følg meg gjerne på instagram også. Der forsøker jeg å poste noe i hvert fall :) @kineshansen

Ha en super kveld og natt - her er pysj og tannpuss neste post på programmet før en ny dag "truer" i morgen.

Natti natt!

K

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar